Loading…

Naprawa Śmigłowców

Naprawa Helikoptera Warszawa - Serwis Helikoptera Elektryki do śmigłowców w Warszawie.
Kontakt

Tak w Polsce produkuje się helikoptery

Zakłady w Świdniku to ikona polskiego przemysłu lotniczego. W całej historii w zakładach wyprodukowano ponad 7,4 tys. śmigłowców, co daje PZL Świdnik trzecie miejsce na świecie pod względem liczby wyprodukowanych maszyn.
Tylko w ubiegłym roku przychody PZL doszły do poziomu prawie 1 mld zł, a zakłady to największy w Polsce eksporter w branży obronno-lotniczej, z przychodem z eksportu na poziomie blisko 700 mln zł. – Co warte zaznaczenia, ten wynik finansowy zostaje w Polsce w postaci inwestycji w zakłady. Płacimy blisko 150 mln zł różnego rodzaju danin podatkowych – mówi Krzysztof Krystkowski, wiceprezes Leonardo Helicopters i dodaje: -Są produkty, dla których Świdnik jest producentem od „a do z” i są to produkty jak śmigłowiec SW 4, czy też Sokół. Dla wielu innych śmigłowców, które są produkowane w ramach grupy Leonardo, Świdnik jest dostawcą podzespołów na tyle istotnych jak np. cały kadłub śmigłowca, cała struktura lotnicza, a więc jest to cała produkcja kompozytowa. Dla śmigłowców, które planujemy produkować dla polskiej armii, zamierzamy uruchomić pełną produkcję tu w Świdniku .
Ile kosztować może produkowany w Świdniku helikopter, ile trwa sama produkcja oraz jakie kompetencje wyróżniają PZL Świdnik w całej grupie Leonardo? Więcej w materiale wideo.

Pobrane z Youtube Zajmujemy się szeroko rozumianym serwisem śmigłowców. Świat helikopterów i wszystkiego co z nimi związane to nie tylko nasza profesja, ale i największe zainteresowanie. Poważnie interesujemy się sektorem lotniczym, dowiadując się o nim więcej i rozwijając nasze umiejętności, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Fakt, że jesteśmy grupą świetnie wyszkolonych specjalistów i profesjonalistów to duży plus, ale to dopiero połowa sukcesu. Po drugie, dysponujemy najnowocześniejszym zapleczem technicznym, w którym dokonujemy dokładnych oględzin i niezbędnych napraw. Chociaż oferujemy pomoc helikopterem, to nie wszystko, co dla Ciebie zaplanowaliśmy.

Służymy również naszą wiedzą z zakresu zarządzania samolotami. Protokoły CAMO mają na celu zapewnienie wygody, komfortu i bezpieczeństwa wszystkim pasażerom, ponieważ bez nich trudno wyobrazić sobie dobrze działające lotnictwo. Organizacja Zarządzania Ciągłą Zdatnością do Lotu (Continuing Airworthiness Management Organization) to zbiór procedur mających na celu utrzymanie samolotów w stanie latającym. Właściciele i najemcy maszyn latających są zobowiązani do przestrzegania powyższych procesów, ponieważ jest to niezbędne do zachowania zgodności z prawem i skutecznego zarządzania problemami w tym zakresie. Możliwość polegania na pomocy specjalistów merytorycznych, którzy zrealizują zadanie w Twoim imieniu jest więc jak najbardziej pożądana. Zapraszamy do kontaktu z nami, jeśli potrzebujesz pomocy wyszkolonych ekspertów zarządzania lotnictwem. Należy również pamiętać, że nasz zasięg wykracza poza Polskę, obejmując kraje na wschodzie.

Studia i szkolenia lotnicze – Powszechnie akceptowana jest powszechna praktyka dzielenia się informacjami na temat użytkowania maszyn lotniczych. W ramach naszych usług zapewniamy edukację i szkolenia pilotów. Nie jest to jednak jedyny obszar, w którym możesz polegać na naszej wiedzy. Ponadto oferujemy wskazówki dotyczące kroków, które należy podjąć przy zakupie nowego lub używanego samolotu. Dlatego zachęcamy do korzystania z naszej wiedzy w innych kontekstach poza szkoleniem i edukacją pilotów. Dołożymy wszelkich starań, aby odpowiedzieć na każdą z Twoich obaw.

Co odróżnia helikopter od innego helikoptera?

Jeśli latanie jest czymś, co naprawdę Cię pasjonuje, to prawdopodobnie już znasz odpowiedź. Możesz bezpiecznie zamienić wyrażenia „helikopter” i „helikopter”, ponieważ oznaczają to samo. Prawdopodobnie jednak nie miałeś czasu, aby przyjrzeć się każdemu problemowi pod każdym kątem. Jeśli chodzi o którykolwiek z tych tematów, „jesteśmy tutaj, aby pomóc. Tak jak helikopter to helikopter, Helimax to termin określający kompetencje i doświadczenie w swojej dziedzinie. Dział Kontroli Jakości nadzoruje następujące etapy normalnego procesu technologicznego głównej naprawy śmigłowców z rodziny Mi, ich urządzenia, systemy, agregaty i instalacje wykonane w WZL1:

Podpisanie protokołu odbioru przez przedstawicieli Spółki i klienta po odbiorze i kwalifikacji śmigłowca i/lub generatora przez klienta.

Usuwanie różnych elementów i złomu helikoptera

Struktura samolotu, komponenty, instalacje, agregaty i etykiety są sprawdzane pod kątem dokładności.

Wszystko zależy od tego, jak kategoryzujesz usługę (naprawa, wymiana itp.).

Przenieś płatowiec, części, instalacje i agregaty do odpowiednich działów napraw, montażu, weryfikacji itp.

Konserwacja to naprawianie lub serwisowanie samolotu, wymiana uszkodzonych części i kupowanie nowego sprzętu.

Płatowiec, komponent, instalacja i montaż agregatu mogą się różnić w zależności od usługi (naprawa, renowacja, serwis, wymiana, nabycie).

Inspekcje śmigłowców i systemów, testy, kalibracje i regulacje

Weryfikacja i uruchomienie próbne

Ukończone kroki w malowaniu helikoptera

Testy w powietrzu

Po naprawie sprzęt jest odbierany.

28 thoughts on “Tak w Polsce produkuje się helikoptery

  1. Z przykrością widzimy, że firma Leonardo pokazała się jako nieprzyjazna Polsce, działając jak by była zadaniową agenturą kondominium niemiecko-rosyjskiego, nawet bezwzględna – jakbyśmy nie mieli tu własnych problemów z wysypem poradzieckiej agentury w MON, złośliwych samobójców, morderców swoich własnych wnuków, głupio wierzących w mityczną selektywność dziczy azjatyckiej jak tu wpadnie, zainteresowanej jedynie degrengoladą w polskich siłach zbrojnych według radzieckich instrukcji.

    Postawa Leonardo i radziecka obstrukcja w MON przeciągały w dekadę żyłowanie negocjacji na offsecie Mangusty. Dziś w sumie dla paru śmigłowców morskich, Leonardo zajmuje świdnicką fabrykę lotniczą już 13. rok.

    Wielki zawód, rzutujący na stosunki polsko-włoskie, impas, brak zrozumienia Włochów dla polaryzacji wschód-zachód, której regulacja na kierunku północ-południe nie dzieje się w zasiedziałym Berlinie, słaniajacej się Brukseli, lecz tu, a ma decydujące znaczenie dla tego: ile Włochy otrzymują imigracji z kierunku południowego. Postawienie przez Rzym wyżej poparcia Berlina na fiducjarne koraliki od europejskich banksterów ponad swój własny strategiczny interes geopolityczny – ma swój koszt, który niewątpliwie Włochów obciąży znowu. Ale kurde czy oni to w ogóle rozumieją?
    My już nie mamy czasu czekać, aż to Włochy przykładowo zrozumieją, że ostatnia inwazja imigrantów do nich była akcją międzynaradowego lewactwa finansowanego z tego samego w/w kondominium. Albo robią nasze Mangusty albo fora ze dwora, i wracaj se Alba do Afryki.

    Na szczęście Leonardo nie ma wyłącznych praw do Głuszca, który jest z 2004 roku (świdnicką fabrykę sprzedano dla Leonardo w 2009r. ). Minister Błaszczak (jeśli już pokonał własne radzieckie programowanie dla dzieci ubeków z lat obecności 1985-87 w ZSRR) powinien jak najszybciej rozpocząć produkcję taniego Głuszca w Łodzi. W końcu i tak jego ostatnie chaotyczne zakupy nie przykryją surowej oceny historii za zmarnowanie czasu poprzedniej kadencji na nic nie robienie w lotnictwie i marynarce.

  2. 1,5 mln zł to dobry wóz bojowy dla OSP . Tak więc nie ma co się podniecać (tekst do Pana z firmy co się podnieca 1,5 mln euro). Dobra technologia kosztuje. Chwała dla firmy i pasjonatów, którzy to budują. Widać duże zaangażowanie w precyzję załogi zakładu. Pozdrawiam.

  3. Maciej Marosz Polish Engineer
    I looking partners to develop new turbine.

    Physics and new Turbine
    Airplane = EARTH's moon
    ( Moon is not using fuel during fly around Earth I copied this fact to my engine )

    *Extra safety stop !
    * Extra safety start ! ( ideal vertical )
    Freez position

    In future fly machines will have new function ( freez position above ground )

    New system offer ZERO fuel consumption during " freez " position above ground.

    Also ZERO fuel consumption during fly at constant height

    My Turbine offering new freez function ( this Turbine need only ! initial energy to start )
    Initial turbine's speed decide how high Airplane will fly

    During work this Turbine consume fuel only to reduce friction in bearing ( very small energy for good bearing )

    After finish fly ( during landing ) initial energy is able back to source ( Eco stop )

    Turbine
    https://youtu.be/cs5qmNRVj7s

    Eco transport system ready for new Turbine ( my own idea )

    http://2.bp.blogspot.com/-2dw3tkUqYjI/Uy_A27GjpGI/AAAAAAAABmg/QtkHoKzsIO4/s1600/11.jpg

    http://1.bp.blogspot.com/-xN6BA3gV1pQ/UKodaTLMnYI/AAAAAAAAANU/zX8PygzHAV0/s1600/7g.J

  4. proszę państwa , po co ta propaganda ?
    od czasu sprzedaży WSK Świdnik włochom, zakład nie wyprodukował żadnego śmigłowca.
    robione są remonty maszyn wyprodukowanych za jeszcze za PRL oraz intensywne nitowanie skorup czyli podzespołów do montażu – nie w Polsce , czyli czarna robota

  5. Jakaś sk*wiała reklamówka. W Polsce od 30 lat nic się nie opłaca. Za duże łapówki i ciągły drenaż przez niefachowy chciwy element partyjny zrzucany z warszawki.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!