Loading…

Naprawa Śmigłowców

Naprawa Helikoptera Warszawa - Serwis Helikoptera Elektryki do śmigłowców w Warszawie.
Kontakt

Kozackie Sprzęty #9 – Sokół testuje Helikopter zdalnie sterowany Platinet



Po tygodniowej przerwie na smartfona, Sokół ponownie wziął w swoje ręce produkt firmy Platinet. Tym razem padło na zdalnie sterowany helikopter. Zabawy było co niemiara, więc po prostu zobaczcie film!

Po więcej nowinek ze świata technologii zajrzyjcie na naszą stronę: http://www.pcworld.pl/

Nasz profil na Facebooku znajdziecie tutaj: http://bit.ly/FaceboookPCWorld

Pobrane z Youtube Zajmujemy się szeroko rozumianym serwisem śmigłowców. Świat helikopterów i wszystkiego co z nimi związane to nie tylko nasza profesja, ale i największe zainteresowanie. Poważnie interesujemy się sektorem lotniczym, dowiadując się o nim więcej i rozwijając nasze umiejętności, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Fakt, że jesteśmy grupą świetnie wyszkolonych specjalistów i profesjonalistów to duży plus, ale to dopiero połowa sukcesu. Po drugie, dysponujemy najnowocześniejszym zapleczem technicznym, w którym dokonujemy dokładnych oględzin i niezbędnych napraw. Chociaż oferujemy pomoc helikopterem, to nie wszystko, co dla Ciebie zaplanowaliśmy.

Służymy również naszą wiedzą z zakresu zarządzania samolotami. Protokoły CAMO mają na celu zapewnienie wygody, komfortu i bezpieczeństwa wszystkim pasażerom, ponieważ bez nich trudno wyobrazić sobie dobrze działające lotnictwo. Organizacja Zarządzania Ciągłą Zdatnością do Lotu (Continuing Airworthiness Management Organization) to zbiór procedur mających na celu utrzymanie samolotów w stanie latającym. Właściciele i najemcy maszyn latających są zobowiązani do przestrzegania powyższych procesów, ponieważ jest to niezbędne do zachowania zgodności z prawem i skutecznego zarządzania problemami w tym zakresie. Możliwość polegania na pomocy specjalistów merytorycznych, którzy zrealizują zadanie w Twoim imieniu jest więc jak najbardziej pożądana. Zapraszamy do kontaktu z nami, jeśli potrzebujesz pomocy wyszkolonych ekspertów zarządzania lotnictwem. Należy również pamiętać, że nasz zasięg wykracza poza Polskę, obejmując kraje na wschodzie.

Studia i szkolenia lotnicze – Powszechnie akceptowana jest powszechna praktyka dzielenia się informacjami na temat użytkowania maszyn lotniczych. W ramach naszych usług zapewniamy edukację i szkolenia pilotów. Nie jest to jednak jedyny obszar, w którym możesz polegać na naszej wiedzy. Ponadto oferujemy wskazówki dotyczące kroków, które należy podjąć przy zakupie nowego lub używanego samolotu. Dlatego zachęcamy do korzystania z naszej wiedzy w innych kontekstach poza szkoleniem i edukacją pilotów. Dołożymy wszelkich starań, aby odpowiedzieć na każdą z Twoich obaw.

Co odróżnia helikopter od innego helikoptera?

Jeśli latanie jest czymś, co naprawdę Cię pasjonuje, to prawdopodobnie już znasz odpowiedź. Możesz bezpiecznie zamienić wyrażenia „helikopter” i „helikopter”, ponieważ oznaczają to samo. Prawdopodobnie jednak nie miałeś czasu, aby przyjrzeć się każdemu problemowi pod każdym kątem. Jeśli chodzi o którykolwiek z tych tematów, „jesteśmy tutaj, aby pomóc. Tak jak helikopter to helikopter, Helimax to termin określający kompetencje i doświadczenie w swojej dziedzinie. Dział Kontroli Jakości nadzoruje następujące etapy normalnego procesu technologicznego głównej naprawy śmigłowców z rodziny Mi, ich urządzenia, systemy, agregaty i instalacje wykonane w WZL1:

Podpisanie protokołu odbioru przez przedstawicieli Spółki i klienta po odbiorze i kwalifikacji śmigłowca i/lub generatora przez klienta.

Usuwanie różnych elementów i złomu helikoptera

Struktura samolotu, komponenty, instalacje, agregaty i etykiety są sprawdzane pod kątem dokładności.

Wszystko zależy od tego, jak kategoryzujesz usługę (naprawa, wymiana itp.).

Przenieś płatowiec, części, instalacje i agregaty do odpowiednich działów napraw, montażu, weryfikacji itp.

Konserwacja to naprawianie lub serwisowanie samolotu, wymiana uszkodzonych części i kupowanie nowego sprzętu.

Płatowiec, komponent, instalacja i montaż agregatu mogą się różnić w zależności od usługi (naprawa, renowacja, serwis, wymiana, nabycie).

Inspekcje śmigłowców i systemów, testy, kalibracje i regulacje

Weryfikacja i uruchomienie próbne

Ukończone kroki w malowaniu helikoptera

Testy w powietrzu

Po naprawie sprzęt jest odbierany.

23 thoughts on “Kozackie Sprzęty #9 – Sokół testuje Helikopter zdalnie sterowany Platinet

  1. +Pc WorldA przy takich helikopterach jak P705B psuje sie bateria? czy tylko po uderzeniu w przeszkode ? a jak bede ladowal czesto i latal to popsuje sie bateria bede krocej latal czy nie? czy tylko jak uderze w przeszkode ?!? dzieki za odpowiedz

  2. Ludzie przestańcie może i to kosztuje jakieś 300zł ale działa przez 8 minut, potem godzine musicie to ładować i odległość też jest na bank żenująca. Więc nawet dziecku nie warto tego kupić bo pobawi się 8 minut polata po pokoju a potem będzie marudzić że znowu musi ładować. Idz pan z czymś takim.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!